پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4335
-
الف
+

سریال عروسکی ساخته می شود

مجموعه عروسکی «سوغات جنگل» مراحل تصویربرداری را سپری می کند.

مجموعه تلویزیونی عروسکی «سوغات جنگل» برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می شود.

به گزارش آی فیلم، «سوغات جنگل» در 120 قسمت 20 دقیقه ای با هدف ایجاد سرگرمی و ایجاد بستری آموزشی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید می شود تا در نیمه اول آبان ماه روانه آنتن شود. این مجموعه عروسکی سعی کرده با نگاهی طنز به دغدغه های خانواده ها و کودکان بپردازد.

امیر سلطان احمدی که شهرتش بیشتر به واسطه عروسک گردانی «پسرعمه زا» بوده است کارگردانی هنری و داریوش کفایی کارگردانی تلویزیونی مجموعه عروسکی سوغات جنگل را بر عهده دارند. همچنین بهادر مالکی (صداپیشه فامیل دور)، نیوشا صدر و امیر سلطان احمدی نویسندگان این مجموعه هستند.

شخصیت اصلی «سوغات جنگل» عروسکی به نام نادر است و در کنار او سه بازیگر اصلی حضور دارند. در هر قسمت از این مجموعه به فراخور موضوع و داستان چهره های شناخته شده عرصه سینما، تلویزیون، موسیقی، ورزش و... به عنوان بازیگر مهمان در کنار عروسک نادر حضور خواهند داشت و داستان و ماجرایی را برای مخاطب روایت می کنند.

در خلاصه داستان مجموعه عروسکی "سوغات جنگل" آمده است: طی اتفاقی عجیب موجودی که نه کاملا شبیه انسان است و نه حیوان، وارد خانه خانواده ای سه نفره می شود و همین مسئله آغازگر ماجراهایی برای آن ها است...

غ.ن/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر